Το νέο Dacia Jogger βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B, που χρησιμοποιείται από το supermini της Dacia, με τη διαφορά πως το μεταξόνιο έχει επιμηκυνθεί κατά 300 χλστ. (2,897 μ.), για τις ανάγκες ενσωμάτωσης μιας 3ης σειράς. Το μήκοςαντιστοιχεί σε 4,546 μ. (4.341 μ. το Duster), κάτι που του χαρίζει τον τίτλο του μεγαλύτερου μοντέλου της γκάμας.
Η ευρυχωρία του εσωτερικούπεριβάλλοντος αποδεικνύεται από τα 923 χλστ «αέρα» για το κεφάλι των εμπρός επιβατών, τα 910 χλστ για εκείνους στη δεύτερη σειρά και 855 χλστ. για αυτούς που βρίσκονται στη γαλαρία.
Με την πρακτικότητα να βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας της μάρκας, η μεσαία σειρά επιτρέπει 64 (!) επιλογές διαρρύθμισης, για τη φόρτωση κάθε λογής αντικειμένου. Ο χώρος του πορτμπαγκάζ με αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων είναι 708 λτ., και μπορεί να εκτοξευτεί στα 1.819 εφόσον «πέσει» και η δεύτερη σειρά. Όταν όλα τα καθίσματα είναι κατειλημμένα, ο όγκος φόρτωσης περιορίζεται στα 160 λτ.
Για την αλληλεπίδραση μεταξύ οδηγού και οχήματος φροντίζει το σύστημα πολυμέσων Media Nav (στις κορυφαίες εκδόσεις), με οθόνη αφής 8 ιντσών, πλοήγηση, έξι ηχεία, δύο θύρες USB και δυνατότητα wireless σύνδεσης συσκευών Apple, Android.
Από μηχανικής πλευράς, το Dacia Joggerεφοδιάζεται τον 1.000ρη τούρμπο (ΤCe) 110 ίππων και 200 Νm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Ακόμα υπάρχει και η γνώριμη έκδοση διπλού καυσίμου (υγραέριο-βενζίνη) Eco LPG με 100 ίππους και επίσης χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Η συνδυαστική αυτονομία, μάλιστα, φαίνεται πως θα ξεπερνά τα 1.000 χλμ. και η κατανάλωση με χρήση υγραερίου θα περιορίζεται στα 7,6 λτ./100 χλμ.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι μελλοντικά θα εμπλουτιστεί με ακόμα μια έκδοση, μιας πλήρως υβριδικής με 1.6 βενζινοκινητήρα, ο οποίος συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μια μικρή μπαταρία 1.2 kWh.
Πηγή: newsauto.gr