Όλγα Κεφαλογιάννη: Στο ΟΑΚΑ με τον θείο της, Γιώργο Βαρδινογιάννη μετά τα ασφαλιστικά μέτρα στον…
Στις κερκίδες του ΟΑΚΑ βρέθηκε το βράδυ της Πέμπτης 24/10 η Όλγα Κεφαλογιάννη για να παρακολουθήσει τον αγώνα Παναθηναϊκός-Τσέλσι ενόψει της 2η αγωνιστικής του Conference League.
Mετά τα δικαστήρια για τα ασφαλιστικά μέτρα στον πρώην!-->!-->!-->…

