Κάρλι Κλος: Το «Αγγελάκι» που έγινε εκδότρια

«Είμαι η Κάρλι Κλος, supermodel, επιχειρηματίας και φιλάνθρωπος. Ξεκίνησα την καριέρα μου ως μοντέλο και έκτοτε ανακάλυψα το πάθος μου για την τεχνολογία, την επιχειρηματικότητα και την αφήγηση ιστοριών. Οταν δεν είμαι μοντέλο, περνάω τον χρόνο μου δουλεύοντας για τον οργανισμό μου Kode With Klossy, το κανάλι μου Klossy στο YouTube και στηρίζοντας την επόμενη γενιά σχεδιαστών στο “Project Runway”», αναφέρει η ίδια στο βιογραφικό της σημείωμα στη διαδικτυακή της σελίδα karliekloss.com και κανείς δεν θα μπορούσε να την περιγράψει καλύτερα.

Με προσωπική περιουσία που αγγίζει τα 40 εκατ. δολάρια, το να πούμε ότι η Κάρλι Κλος είναι ένα από τα πιο δημοφιλή και περιζήτητα μοντέλα στον κόσμο είναι πλέον τελείως επιφανειακό.

Η 31χρονη Αμερικανίδα που έκανε το ντεμπούτο της στην πασαρέλα 16 ετών στο ανοιξιάτικο σόου του Calvin Klein, το 2008, κατάφερνε ανέκαθεν να βρίσκεται στην επικαιρότητα για πολλούς διαφορετικούς λόγους πέραν της χρυσής καριέρας στο μόντελινγκ ως «Aγγελάκι» της Victoria’s Secret: ενδεικτικά, το 2012 συνεργάστηκε με το διάσημο Momofuku Milk Bar στη δημιουργία μιας σειράς υγιεινών μπισκότων για φιλανθρωπικό σκοπό, το 2015 εγκατέλειψε την πασαρέλα για να ολοκληρώσει τις σπουδές της στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, το 2018 αντικατέστησε τη Χάιντι Κλουμ στο «Project Runway», το 2016 ίδρυσε τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Kode with Klossy, στο πλαίσιο του οποίου πραγματοποιεί τα εκπαιδευτικά προγράμματα STEAM που μυούν νεαρά κορίτσια στην τεχνολογία. Πρόσφατα έγινε ξανά πρωτοσέλιδο, όχι όμως λόγω κάποιου λαμπερού editorial: η είδηση πως εξαγόρασε το διμηνιαίο εμβληματικό περιοδικό «i-D Magazine» έκανε τον γύρο του κόσμου, όμως μάλλον δεν ξάφνιασε ιδιαίτερα αφού η ίδια συστήνεται ως «σπασικλάκι».

Πλέον η Κάρλι Κλος έχει τον τίτλο του διευθύνοντος συμβούλου του «i-D»

Mοιράζεται επίσης τις συμβουλές της για να πραγματοποιήσουν και άλλοι τα όνειρά τους: «Ακολουθήστε το ένστικτό σας, αντιμετωπίστε τα εμπόδια ως ευκαιρία και προχωρήστε».

Παρόλο που η μόδα και το μόντελινγκ εξακολουθούν να είναι η «πρωινή δουλειά» της, η Κλος πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της τελευταίας δεκαετίας δουλεύοντας παράλληλα στην ψηφιακή τεχνολογία και ανακαλύπτοντας πως αυτό είναι το κάλεσμά της. Παράλληλα, απολαμβάνει μια ευτυχισμένη αλλά όχι αθόρυβη προσωπική ζωή. Το 2018 η Κλος παντρεύτηκε τον αγαπημένο της Τζόσουα Κούσνερ φορώντας ένα υπέροχο Christian Dior νυφικό κι έτσι συγγένεψε με την οικογένεια Τραμπ – ο σύζυγός της είναι ο αδελφός του συζύγου της κόρης του Ντόναλντ Τραμπ, Ιβάνκα, και ασχολείται με τις επενδύσεις και τη διαχείριση ακινήτων.

Αποθεώνοντας τη θηλυκότητα (2023)

Αυτή η συγγένεια άνοιξε τον ασκό του Αιόλου στα μίντια, καθώς στην τετραετία της προεδρίας του Τραμπ οι ερωτήσεις που της απηύθυναν ήταν κυρίως ρεπουμπλικανικού ενδιαφέροντος. «Δεν καταλαβαίνω γιατί η συζήτηση καταλήγει διαρκώς στη σχέση μου με τους Τραμπ», είχε δηλώσει ενοχλημένη, αλλά παρέμεινε απτόητη: στις εκλογές του 2016 εξέφρασε στα κοινωνικά δίκτυα τη στήριξή της προς τη Χίλαρι Κλίντον ενώ σε εκείνες του 2020 παρουσιάστηκε επανειλημμένα φορώντας προστατευτική μάσκα με το σήμα της προεκλογικής εκστρατείας των Μπάιντεν – Χάρις.

Ο γάμος της με τον Τζόσουα Κούσνερ δημιούργησε συγγένειες με την οικογένεια Τραμπ
Με την Αννα Γουίντουρ (2023)

Σήμερα η Κλος έχει αναλάβει τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου στο βρετανικό «i-D», ενώ ο τωρινός αρχισυντάκτης Αλαστερ ΜακΚιμ επεκτείνει τις αρμοδιότητές του με τον νέο τίτλο του δημιουργικού διευθυντή και παγκόσμιου αρχισυντάκτη. Η αγορά του περιοδικού πραγματοποιήθηκε μέσω της νεοσύστατης εταιρείας της Κάρλι Κλος Bedford Media, η οποία θα είναι η νέα μητρική εταιρεία του «i-D». Η Κλος είναι επίσης πρόεδρος της Bedford Media. Η εξαγορά αυτή σηματοδοτεί τη δεύτερη δυναμική είσοδό της στον κόσμο των ΜΜΕ: στα τέλη του 2020 ηγήθηκε μιας ομάδας επενδυτών που αγόρασε το περιοδικό «W», κλείνοντας συμφωνία με το Bustle Digital Group για να ενεργήσει ως εκδότης.

Στην πασαρέλα του Jean Paul Gaultier (2009)

Για την ιστορία, την τελευταία δεκαετία το «i-D» βρισκόταν υπό την ιδιοκτησία του Vice Media Group, το οποίο κατέθεσε αίτηση πτώχευσης τον Μάιο. Η εταιρεία εξαγοράστηκε από μια ομάδα δανειστών της, όπως οι Fortress Investment Group, Soros Fund Management και Monroe Capital. Το «i-D», το οποίο ιδρύθηκε από τον σχεδιαστή και πρώην καλλιτεχνικό διευθυντή της «Vogue» Τέρι Τζόουνς, κυκλοφόρησε το πρώτο τεύχος του το 1980, καταγράφοντας το στυλ του Λονδίνου την εποχή που μεσουρανούσε το πανκ. Στα χρόνια που ακολούθησαν απέκτησε φανατικό κοινό, καθώς κάθε εξώφυλλό του «έκλεινε το μάτι» στη μόδα και τον πολιτισμό με εντυπωσιακές εικόνες και μοναδικά αφιερώματα στη νέα κουλτούρα.

Στην επίδειξη του Jason Wu (2011)
Διαβάστε επίσης