Ο Οκτώβριος είναι ο μήνας για την ενημέρωση και καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού. Στην Ισπανία κυκλοφορεί η Venuseta, ένα παγωτό αφιερωμένο στον ίδιο σκοπό.
Η Μικρή Αφροδιτούλα ή, στα ισπανικά, La Venuseta. Ένα παγωτό που κυκλοφορεί για να συγκεντρωθούν ποσά για την έρευνα για την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού.
Η ιδέα και η παραγωγή ανήκουν σε μία δημοφιλή βιοτεχνία παγωτού στη Βαλένθια της Ισπανίας. Η Αφροδίτη της Μήλου με το ένα της στήθος ακρωτηριασμένο, σε ξυλάκι παγωτό. Ένα ωραίο, δροσερό παγωτό γρανίτα με δυνατή γεύση φράουλας και λεμονιού.
H Αφροδίτη της Μήλου “για καλό σκοπό” έχει γίνει τεράστια επιτυχία στην Ισπανία και εξαπλώνεται.
Η Αφροδίτη “La Venuseta”, είναι ένα σύμβολο κλασσικής ομορφιάς συνδυασμένο με ένα σύμβολο της χαράς της ζωής και του καλοκαιριού όπως είναι το παγωτό – μία εικόνα που μεταδίδει αμέσως υγεία και ανεμελιά. Με μία μικρή λεπτομέρεια: Η Αφροδίτη Venuseta, εκτός από τα περίφημα ακρωτηριασμένα της χέρια, εδώ έχει ακρωτηριασμένο και το ένα της στήθος σαν ένδειξη ευαισθητοποίησης απέναντι στις εκατομμύρια γυναίκες που πάσχουν από καρκίνο του μαστού. Τα έσοδα από τις πωλήσεις του παγωτού θα διατεθούν στο Ινστιτούτο Ερευνών Υγείας του Πανεπιστημίου της Βαλένθια, το INCLIVA.
Επικεφαλής της Bayarri είναι ο Gonzalo Bayarri και η María Jesús González η οποία, μέσα σε έναν χρόνο, θεραπεύτηκε από τον καρκίνο του μαστού χάρη στην έγκαιρη διάγνωση και αυτό το μήνυμα θέλησε να περάσει μέσα από αυτή την ιδέα: ενημέρωση και πρόληψη.
Όπως λέει: “Σκέφτηκα την Αφροδίτη της Μήλου ως σύμβολο της κλασικής ομορφιάς. Στην περίπτωσή της, μια ακρωτηριασμένη ομορφιά, καθώς δεν έχει χέρια. Κάτι που, χωρίς αμφιβολία, το καθιστά ένα μοναδικό και εμβληματικό γλυπτό. Με το να αφαιρέσουμε επίσης το ένα στήθος, προσθέσαμε μια εννοιολογική και συμβολική ανατροπή στη φιγούρα. Η La Venuseta κάνει ορατές και δικαιώνει άλλες ομορφιές πέρα από τους κανόνες”
Στο παγωτατζίδικο Bayarri, στην παραλία Puzol της Βαλένθια, πρώτα εμφανίστηκαν τα μπλουζάκια και πουλήθηκαν περισσότερα από εκατό κομμάτια μέσα στις δύο πρώτες ώρες ενώ οι ουρές συνέχιζαν να σχηματίζονται και για τα παγωτά. Ο πρώτος στόχος της Bayarri ήταν να συγκεντρωθούν 10.000 € για το INCLIVA. Η επιτυχία όμως είναι πολύ μεγαλύτερη. Μέσα στις πρώτες μέρες πουλήθηκαν περισσότερες από 1.000 Venusetas – η τιμή της είναι 3,50 € το κομμάτι. Στο ποσόν από τις πωλήσεις θα προστεθεί και το ποσόν από τις πωλήσεις των T-shirts αλλά και από τις εθελοντικές συνεισφορές